Характеристика професійної педагогічної діяльності

Характеристика
професійної педагогічної діяльності
Дудинської Лідії Іванівни,  
 керівника гуртків Корецького районного Будинку школярів

Дудинська Лідія Іванівна працює керівником гуртків у Корецькому районному Будинку школярів з 2003 року. Має середню-спеціальну освіту за спеціальністю «Дошкільне виховання». Рішенням атестаційної комісії Будинку школярів від 7 квітня 2010 року їй підтверджено 9 тарифний розряд.
У 2014 році підвищила кваліфікацію у Рівненському ОІППО із спеціальності керівники гуртків, студій та інших форм гурткової роботи художньо-естетичного напряму. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 20 годин на тиждень
Керівник гуртка бере участь у розробці та якісній реалізації навчальних програм. Вона є автором програми гуртка «Набивання килимковою голкою», яка апробована в закладі та пройшла процедуру затвердження в Рівненському ОІППО.
Усвідомлюючи основне завдання педагога в сучасних умовах розвитку позашкільної освіти – забезпечення кожній дитині можливості використання свого творчого потенціалу – Ліда Іванівна самореалізується як керівник гуртка творчо і самобутньо. Спираючись на досягнення педагогічної науки, використовуючи методи народної педагогіки, педагог шукає нові підходи у вихованні, які відповідали б потребам розвитку творчої особистості. При цьому забезпечує можливості щодо вибору діяльності, до якої дитина проявляє зацікавленість, створює необхідні передумови для прояву її природних здібностей, враховуючи при цьому особливості сучасного розвитку суспільства, потребу у вихованні високоморального підростаючого покоління, готового жити і діяти в умовах ринкових відносин.
Дудинська Л.І. досконало знає методику проведення гурткових занять. Заняття проводить на високому рівні, враховуючи вікові та психологічні властивості вихованців, запроваджує інноваційні технології.
Інтенсифікація процесу навчання у гуртках здійснюється шляхом поєднання принципів розвиваючого навчання з елементами гри, пошуку. Це позитивно позначається на знаннях вихованців, на розвитку в них відповідного мислення, зокрема вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Поєднуючи у своїй практичний діяльності різні форми навчання (колективно-фронтальну, диференційно-групову, індивідуальну), педагог навчає дітей працювати колективно, співпрацювати, надавати товариську допомогу, виявляти зацікавленість, оцінювати свої можливості і результати.
Розуміючи, що народне мистецтво стало загальнонародним надбанням, і значення його виходить далеко за межі чисто мистецтвознавчих компетенцій та оцінок, керівник гуртків у процесі творчої діяльності формує  у вихованців  високі патріотичні почуття, оптимістичне ставлення до життя, виховує повагу до мови, до культури, до минулого українського народу, народного мистецтва зокрема. У творчих роботах її вихованців прослідковуються  риси національного характеру.

Комментариев нет:

Отправить комментарий